پورتال خودخدمتی یا Self Service Portal یک درگاه از نرم افزار هلپ دسک یا سرویس دسک ( ابزار ITSM) است که شامل توابع خودآموزی و خودخدمتی است که کاربر را قادر می سازد تا درخواستهای خرابی یا خدمات خود را ثبت، پیگیری و بازبینی کند، همچنین قادر به مشاهده راهکارها، اطلاعات و راه حل های مسائل و.. نیز هست. بسیاری از ابزارهای ITSM دارای یک پورتال سلف سرویس هستند
امیداریم از پاسخ این “چیست” آن شده باشید!
در لیست تصادفی زیر کلیدواژه های مهم و مطالب مرتبط را میتوانید ببنید و با کلیک روی آن، مطالعه نمایید…
Agile Architecture Management BAU چیست ESM چیست ITAM ITIL ITIL نسخه 4 ITOM ITSM Manageengine MedaNet ServiceDesk Webtick Zoho آموزش ITIL آموزش ITIL4 آموزش فارسی ITIL ابزار itil ابزار پیاده سازی ITIL تمرینات مدیریت خدامت تمرینات مدیریت در ITIL4 تمرینات مدیریت عمومی/ مدیریت معماری تمرینات مدیریتی در ITIL4- مدیریت استراتژی تمرینات مدیریتی در ITIL4- مدیریت نیروی کار و استعداد سرویس دسک چیست مدیریت انتشار چیست مدیریت تغییر مدیریت تغییر در ITIL مدیریت تغییر چیست مدیریت حادثه چیست مدیریت خدمات سازمانی مدیریت رویداد چیست مدیریت ریسک در ITIL مدیریت فناوری اطلاعات مدیریت مشکل مدیریت مشکل در itil مدیریت مشکل چیست مدیریت پروژه چیست میزخدمت میز خدمت چیست میزخدمت چیست نرم افزار ITIL نسخه جدید ITIL هادی احمدی چارچوب ITIL