پورتال خودخدمتی یا Self Service Portal یک درگاه از نرم افزار هلپ دسک یا سرویس دسک ( ابزار ITSM) است که شامل توابع خودآموزی و خودخدمتی است که کاربر را قادر می سازد تا درخواستهای خرابی یا خدمات خود را ثبت، پیگیری و بازبینی کند، همچنین قادر به مشاهده راهکارها، اطلاعات و راه حل های مسائل و.. نیز هست. بسیاری از ابزارهای ITSM دارای یک پورتال سلف سرویس هستند
امیداریم از پاسخ این “چیست” آن شده باشید!
در لیست تصادفی زیر کلیدواژه های مهم و مطالب مرتبط را میتوانید ببنید و با کلیک روی آن، مطالعه نمایید…
Agile Architecture Management BAU چیست ESM چیست ITAM ITIL ITIL 4 ITIL 2019 ITIL نسخه 4 ITOM ITSM Manageengine MedaNet ServiceDesk Webtick Zoho آموزش ITIL آموزش ITIL4 آموزش فارسی ITIL ابزار itil ابزارهای ITSM ابزار پیاده سازی ITIL تمرینات مدیریت در ITIL4 تمرینات مدیریت عمومی/ مدیریت معماری سرویس دسک سرویس دسک چیست مدیریت تغییر مدیریت تغییر در ITIL مدیریت خدمات سازمانی مدیریت رویداد چیست مدیریت فناوری اطلاعات مدیریت مشکل مدیریت مشکل در itil میزخدمت میزخدمت چیست میز خدمت چیست نرم افزار ITIL نرم افزار ITSM نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک Manageengine Serviecedesk نسخه جدید ITIL هادی احمدی پیاده سازی ITIL پیاده سازی ابزار ITIL چارچوب ITIL چارچوبهای ITSM