پورتال خودخدمتی یا Self Service Portal یک درگاه از نرم افزار هلپ دسک یا سرویس دسک ( ابزار ITSM) است که شامل توابع خودآموزی و خودخدمتی است که کاربر را قادر می سازد تا درخواستهای خرابی یا خدمات خود را ثبت، پیگیری و بازبینی کند، همچنین قادر به مشاهده راهکارها، اطلاعات و راه حل های مسائل و.. نیز هست. بسیاری از ابزارهای ITSM دارای یک پورتال سلف سرویس هستند
امیداریم از پاسخ این “چیست” آن شده باشید!
در لیست تصادفی زیر کلیدواژه های مهم و مطالب مرتبط را میتوانید ببنید و با کلیک روی آن، مطالعه نمایید…
Agile BAU چیست CI چیست CMDB چیست ESM چیست ITAM ITIL ITIL 4 ITIL 2019 ITIL جدید ITIL نسخه 4 ITOM ITSM Manageengine MedaNet ServiceDesk Webtick Zoho آموزش ITIL آموزش فارسی ITIL ابزار itil ابزارهای ITSM ابزار پیاده سازی ITIL سرویس دسک مدیریت تغییر مدیریت تغییر در ITIL مدیریت خدمات سازمانی مدیریت دارایی مدیریت رویداد چیست مدیریت فناوری اطلاعات مدیریت مشکل مدیریت مشکل در itil مزایای مدیریت دارایی میزخدمت میزخدمت چیست نرم افزار ITIL نرم افزار ITSM نرم افزار مدیریت خدمات انفورماتیک Manageengine Serviecedesk نرم افزارهای ITIL نسخه جدید ITIL هادی احمدی پیاده سازی ITIL پیاده سازی ابزار ITIL چارچوب ITIL چارچوبهای ITSM