پورتال خودخدمتی یا Self Service Portal یک درگاه از نرم افزار هلپ دسک یا سرویس دسک ( ابزار ITSM) است که شامل توابع خودآموزی و خودخدمتی است که کاربر را قادر می سازد تا درخواستهای خرابی یا خدمات خود را ثبت، پیگیری و بازبینی کند، همچنین قادر به مشاهده راهکارها، اطلاعات و راه حل های مسائل و.. نیز هست. بسیاری از ابزارهای ITSM دارای یک پورتال سلف سرویس هستند
امیداریم از پاسخ این “چیست” آن شده باشید!
در لیست تصادفی زیر کلیدواژه های مهم و مطالب مرتبط را میتوانید ببنید و با کلیک روی آن، مطالعه نمایید…
Agile BAU چیست CMDB چیست ITAM ITIL ITIL 4 ITIL 2019 itil csi ITIL جدید ITIL نسخه 4 ITOM ITSM Manageengine MedaNet Self Service Portal چیست!؟ ServiceDesk Webtick Zoho آموزش ITIL آموزش فارسی ITIL ابزارهای ITSM ابزار پیاده سازی ITIL انواع مدیریت رویداد بهبود مستمر چیست سرویس دسک سرویس دسک چیست مدانت مدیریت تغییر مدیریت خدمات انفورماتیک مدیریت دارایی مدیریت رویداد ITIL مدیریت رویداد در ITIL مدیریت رویداد چیست مدیریت فناوری اطلاعات مدیریت مشکل مدیریت مشکل در itil مزایای مدیریت دارایی نرم افزار ITIL نرم افزار ITSM نرم افزارهای ITIL نسخه جدید ITIL هادی احمدی پوزتال سلف سرویس پیاده سازی ابزار ITIL چارچوبهای ITSM