کازیو

کازیوی روزانه

مقالات تخصصی مدانت را در صفحه کازیوی روزانه دنبال فرمایید این مطالب 100% خاص، یونیک و کاملا منحصر و مختص به شرکت مدانت است که توسط کارگروه برنامه ریزی و مهندسی این شرکت برای استاده عموم در اختیار شما قرار می گیرد امید است توانسته باشیم در افزایش و ارتقای دانش علمی شما گامی هرچند کوچک برداشته باشیم. برای اطلاع از آخرین تازه ها این صفحه، تک @MedaNet و #MedaNet را در شبکه های اجتماعی جستجو فرمایید
ژانویه 21, 2021

شناسایی حوادث تکراری

بدانید که:یکی از مهمترین وظایف کارکنان ارایه‌ی خدمت، تشخیص خرابی‌های تکراری است. این تشخیص درست، کمک بسیار زیادی در شناسایی مشکلات می‌کند. مدیریت مشکل، یک تمرین […]
ژانویه 19, 2021

قابلیت تغییر در ITIL4

بدانید که: چیزی که در ITIL4 و اندکی پس از انتشار، نویسندگان آن را به چالش وا داشت تغییر نامگذاری فرایند مدیریت تغییر به تمرین “کنترل […]
ژانویه 18, 2021

مدیریت ریسک در ITIL

بدانید که:برخی از مدیران در پی این هستند که بدانند مدیریت ریسک در کجای ITIL قراردارد. باید اذعان کرد که مدیریت ریسک در لیست تمرینات رسمی […]
ژانویه 18, 2021

مدیریت تغییر در ITIL

بدانید که: سرعت تغییرات نباید آنقدر زیاد باشد که هر چیزی پیش از آنکه استقرار پیدا کند، کنار گذاشته شود! مدیریت تغییر قادر است به مدیریت […]
ژانویه 18, 2021

مدیریت مشکل در ITIL

بدانید که: یکی از مهمترین وظایف کارکنان ارایه‌ی خدمت، تشخیص خرابی‌های تکراری است. این تشخیص درست، کمک بسیار زیادی در شناسایی مشکلات می‌کند. مدیریت مشکل، یک […]
ژانویه 18, 2021

بهبود مستمر در ITIL

بدانید که:تمامی تصمیمات لازم جهت بهبود مستمر در ITIL4 می‌بایست بر مبنای تجزیه و تحلیل دقیق داده‌های صحیح باشد در تمرین بهبود مستمر، تصمیم‌گیری درست باید […]
ژانویه 18, 2021

مدیریت رویداد در ITIL

بدانید که:تمرین مدیریت رویداد و مانتیتورینگ در ITIL4 با هدف مشاهده، ثبت و گزارش سیستماتیک خدمات و مولفه‌های خدمت معرفی شده است. وقایع‌نگاری در لحظه از […]
ژانویه 18, 2021

اتوماسیون در ITIL

بدانید که:خودکارسازی (اتوماسیون) به شدت روی عملکرد سرویس دسک تاثیر می‌گذارد. این یعنی کاهش بیشتر نرخ تماس‌های تلفنی کاربران و تمرکز بیشتر کارکنان ارایه‌ی خدمت. تمرکز […]
نوامبر 20, 2020
هیات مشاورین تغییر یا CAB در مدیریت تغییر

هیات مشاورین تغییر یا CAB در مدیریت تغییر

هیات مشاورین تغییر یا CAB در مدیریت تغییر بسیاری از تغییرات برای ارزیابی و برنامه‌ریزی اجرا نیازمند کسب مجوز و تاییدیه‌های فنی و مدیریتی هستند. به […]
نوامبر 5, 2020
چالش‌های ITIL و راهکارهای آن

چالش‌های ITIL و راهکارها

چالش‌های ITIL و راهکارها کلی وقت و انرژی می‌گذارید اما هنوز نمی‌توانید ITIL و مفهوم سرویس را در سازمان جا بندازید و کاربران و کارشناسان را […]
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست