کازیو

کازیوی روزانه

مقالات تخصصی مدانت را در صفحه کازیوی روزانه دنبال فرمایید این مطالب 100% خاص، یونیک و کاملا منحصر و مختص به شرکت مدانت است که توسط کارگروه برنامه ریزی و مهندسی این شرکت برای استاده عموم در اختیار شما قرار می گیرد امید است توانسته باشیم در افزایش و ارتقای دانش علمی شما گامی هرچند کوچک برداشته باشیم. برای اطلاع از آخرین تازه ها این صفحه، تک @MedaNet و #MedaNet را در شبکه های اجتماعی جستجو فرمایید
سپتامبر 27, 2020
هفت R در مدیریت تغییر

هفت R در مدیریت تغییر

هفت R در مدیریت تغییر درک تمام المان‌هایی که می‌تواند ریسک مربوط به تغییر را ارزیابی کند و سبب اثربخشی روند مدیریت تغییر شود در پیاده‌سازی […]
آگوست 31, 2020
کاربرد مدیریت پروژه در Itil

مدیریت پروژه در ITIL چطور کار می‌کند!؟

مدیریت پروژه در ITIL چطور کار می‌کند!؟ در کنار تمرینات/فرایندهای دیگر ITIL مدیریت پروژه‌ آمده تا پوششی برای سایر فرایندها بصورت عملیاتی باشد این فرایند برای […]
آگوست 30, 2020
کاربرد ریسمان آندون در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

کاربرد ریسمان آندون در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

آندون در مدیریت فناوری اطلاعات “Andon” یا آندون یک اصطلاح ژاپنی است و تعریفی از یک فانوس کاغذی سنتی، که کاغذ آن از چوب بامبو ساخته […]
آگوست 30, 2020
تفاوت رخداد با رویداد

فرق رخداد و رویداد در ITIL

فرق رخداد و رویداد در ITIL در ITIL با دو اصطلاح رویداد (Event) و رخداد (Incident) مواجه می‌شویم که هر کدام فرایندی مجزا در خود دارد. […]
آگوست 29, 2020
مدیریت مشکل پیشگیرانه با مدیریت رویداد

چگونگی مدیریت مشکل پیشگیرانه با فرایند مدیریت رویداد!؟

چگونگی مدیریت مشکل پیشگیرانه با فرایند مدیریت رویداد!؟ تمامی اخباری که به هر شکلی به دست ما می‌رسند حاوی پیام‌هایی هستند که از سه حالت خارج […]
جولای 16, 2020
چرا ITIL سازمان‌ها را تشویق می‌کند که بین حادثه و مشکل تمایز قائل شوند!؟

یک حادثه چقدر هزینه روی دست سازمان شما می‌گذارد!؟

چرا ITIL سازمان‌ها را تشویق می‌کند که بین حادثه و مشکل تمایز قائل شوند!؟ در حالی که مدیریت حوادث و مدیریت مشکلات مشابه هستند، ITIL 4 […]
جولای 9, 2020
چرا تمرینات پیاده‌سازی شده‌ی ITIL‌ در یک سازمان به‌درد سازمان دیگر نمی‌خورد!؟ از لینک زیر بخوانید http://servicedesk.medanet.ir/itil-in-same-organizations/

چرا تمرینات پیاده‌سازی شده‌ی ITIL‌ در یک سازمان به‌درد سازمان دیگر نمی‌خورد!؟

چرا تمرینات پیاده‌سازی شده‌ی ITIL‌ در یک سازمان به‌درد سازمان دیگر نمی‌خورد!؟ اگر دنباله‌‌رو یک سازمان موفق باشید که ITIL‌ در آن پیاده‌سازی شده و در […]
جولای 7, 2020
کرونا و ITSM

دو تغییر لازم: COVID19 و ITSM چه ارتباطی به‌هم دارند!؟

دو تغییر لازم: COVID19 و ITSM چه ارتباطی به‌هم دارند!؟ هرگز فکرش را نمی‌کردیم درگیر شرایطی شویم که ارتباطات، جلسات و بسیاری از مراجعات حضوری را […]
ژوئن 17, 2020
نسخه‌ی جدید ITIL4 چطور سازمان شما را به تحول دیجیتال واقعی نزدیک می‌کند!؟

نسخه جدید ITIL4 چطور سازمان شما را به تحول دیجیتال واقعی نزدیک می‌کند!؟

نسخه جدید ITIL 4 کمک به سازمانها را آسانتر کرده‌است تا با استفاده از یک رویکرد سریعتر، انعطاف پذیرتر و سازگارتر، مدیریت خدمات فناوری اطلاعات خود […]
می 31, 2020
مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIM)

مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIM)

مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات (ITIM) مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات، یا IT infrastructure management یک سیستم پیچیده است که از اجزای مختلف زیرساخت های فیزیکی مانند فایروال‌ها، سرورها، […]
error: نیازی به کپی نیست همه چیز در دیدرس شماست